Måndag

Har haft en riktigt jobbig helg. Vet faktiskt inte vad som är fel. Senaste tiden har det känts som att jag håller mig uppe, mår bra, jobbar massa o sen när jag blir ledig så går all ork ur mig o jag pallar ingenting. Deppar ner mig o mår skit. Både den här helgen och förra har varit så. Fast förra var det ändå massa tankar på rättegången, men ändå. Den här helgen vet jag inte vad jag ska skylla på, är så totalt ur balans. Tror jag vaknade runt 10 igår morse men var dödstrött vid 21 redan. Gick o la mig då o somnade rätt snabbt. Sov till halv 9 i morse. Så nu kan jag åtminstone inte skylla på sömnbrist. Jag har ätit bra senaste tiden, kan inte skylla på det heller. Men jag ska försöka stressa mindre. Gå tillbaka till lev-i-nuet-tänket. Vette fan när det försvann egentligen.

O nu fick jag körning, 20-minuters planet. Söt tant e de iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0