Lotta 30 år =)

Lottas fest igår. Hade det jättetrevligt =)  Fick äntligen träffa Henke och Sara som jag hört så otroligt mycket om. O Carro och Katti var också där, sen kände jag nog inte så många fler än så. Konstigt egentligen, har känt Lotta så halva hennes liv men visste typ bara vilka hälften på hennes 30-årsfest var liksom. Vi lekte lekar, jag vann faktiskt den jag var med i :D  Haha, skitstolt :D  Skulle klippa längsta remsan av ett A4-papper.

Lite bilder: 



Vem är störst i käften? Kristin!



Vem har bäst hålvana? Henke tror jag det var...



Vem är mest teknisk? Var det Mårten, tror jag...



Födelsedagsbarnet och lillesyrran.



Lånar man min kamera får man skylla sig själv...



Martin, Bling och Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0