Ledig idag =)

Sitter här och tar det lugnt, dricker grönt te. Liptons Mandarin & Orange. Älskar de flesta pyramidteer från Lipton. Har en del olika. Just nu är detta favoriten bland de gröna. Men det svarta Citron är ju helt underbart! Men det är lätt att det blir för starkt, speciellt om man gör som jag och häller på vatten från vattenkokaren på tepåsen. Dags för gröten nu. Min vikt ligger faktiskt under 69 för tillfället =)  Helt underbart för självförtroendet, jag kan =)

Idag ska jag göra kalops och ugnsstekt lax. De hade billig färsk på Maxi så köpte en helsida, 1,5 kg! Det blir många matlådor med lax det. Plus att det är 1,5 kg grytbitar till kalopsen också. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det här, finns typ noll utrymme i frysen för fler matlådor. Kylskåpet är knökfullt det också. Mamma o pappa bor ju inte så långt bort iofs, får se om jag lyckas fjäska in lite mat där. Skulle behöva låna en gryta av mamma också. Och få recept på kalops. Hittade en massa på nätet men litar inte på dom. Kanske inte alls blir som mammas då. O ja, jag vet att jag är mammig, de har jag fått höra mer än en gång.

Sitter o pillar med Spotify. Var längesen jag fick det av Björn men inte orkat sätta mig in i det. UNDERBART :D  Hittar massa gamla låtar man lyssnade på förr, just nu e de Tatu. Hittade lite Britney-låtar också. I know, fjortis ;)  Men Britney - Everytime! Åhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0