Jag är så sjuuuk :(

Fanns inget Esberitox på affären, ingenting mot förkylning faktiskt. Jag måste ha kollat på fel ställe. O nu är jag verkligen ännu mer förkyld. Halsen gör ont, huvudvärk. Kroppen värker. Va fan, inte nu! Jag ska ju jobba o köra in en massa pengar ju. O jag är ju verkligen så nära att nå mitt mål. Men det ska nog gå att jobba ikväll åtminstone. I värsta fall blir jag hemma i morgon, på söndag är jag ledig o så är jag förhoppningsvis frisk igen på måndag. Det MÅSTE bara blir så. Förhoppningsvis hittar jag Esberitox nånstans i Sandviken, käkar det ikväll, är frisk redan i morgon och kan jobba. Men det blir nog att skippa ridningen =/  FAN! Det vill jag ju absolut inte =(  Om en vecka hade jag kunnat blir sjuk; uppehåll i ridningen eftersom det är påsk o jag hade kunnat sitta hemma med Björn o påskmysa hela helgen. Jävla skit! Om bara huvet kunde sluta göra så ont så hade det varit lättare att jobba. Har Ipren med mig, ska leta på några Alvedon också. Så ja, nu åker jag o jobbar o det ska gå så bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0