Inte vaken än

Nu ringde min väckarklocka. De e ju bara det att jag varit vaken i 2,5 timmar redan =/  För tredje dagen i rad tror jag. Sov alldeles för länge i måndags, typ 12 timmar eller nåt. O de behövdes! Hade sovit riktigt dåligt ett tag pga. dagjobb och att jag var allmänt låg. O nu e kroppen inställd på att vakna tidigt så jag vaknar efter att ha sovit 5-6 timmar bara. Iofs så somnade jag till på soffan på jobbet igår också, sov väl lita halvdant i nån timme. Skulle sluta 3 o vaknade kvart över då jag fick körning.

Så nu ska jag slappa lite o dricka en kopp kaffe. Ska man försöka få till nåt latteliknande kanske? Har ju varken espressobryggare eller en sån moccabryggare, de lär införskaffas. Skulle helst vilja ha en riktig espressobryggare men det känns inte som att det är värt de. Men en liten mocca kanske. Såg en rosa på Åhléns för länge sen. Men den var för mörkt rosa, jag vill ha babyrosa prylar i köket. O nu va jag in på Lagerhaus hemsida, ohhh så mycket fint :D  Massor av rosa! JAG VILL DIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0