Inte sambos men kanske grannar med delad balkong ;)

Som de flesta vet är ju både jag o Björn väldigt anti till att flytta ihop. Nån gång i framtiden kanske men absolut inte nu. Han letar lägenhet eftersom han har så hög hyra, onödigt hög. Jag å andra sidan har väldigt låg, 2200:- bara. Längre bort i mitt hus finns det små tvåor där hyran ligger på ca 2800:-. O vi har lite svårt att träffas eftersom vi jobbar så olika. Har inte sovit ihop sen i lördags nu och knappt setts något. Så han har faktiskt ställt sig i kö på lägenhet i mitt hus =)  O här är det bara jag som har delad balkong med grannen, alla andra lägenheter har fristående. Eller ja, förutom min ena granne då =p  Skulle va så perfekt om Björn fick den lägenheten, då skulle vi kunna ta bort skiljeväggen och få en stor gemensam balkong =)

O nu ringde han mitt i mitt bloggande också. Han ska prata med hyresvärden om att sätta upp sig på lägenhet på Hillebovägen och Milbovändan också. De husen ligger inte alls längt från mig =)  Fast bäst skulle ju vara om han fick i samma hus och allra helst grannens. Hmm, anonyma hotbrev till honom kanske så han blir rädd o flyttar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0