God morgon!

Nu sitter jag o äter gröt. Dinkel, råg- o havregryn. Fint de. Faktiskt har jag skött min mat grymt bra i ganska precis en vecka nu. Då fick jag nog ordentligt. Åt en kanelbulle o en vaniljmunk som Björn kom förbi med. Dumpade. O fick nog. De enda onyttiga jag ätit sen dess är fyra små vaniljrån i lördags o tre ballerina kladdkaka igår. O maten har jag ätit varannan timme hela veckan också. 1,5 kg har jag gått ner. Fast det borde vara mer. Tror min kropp har insett att jag inte klarar att hålla min stränga diet särskilt länge nu för tiden och därför inte förbränner lika fort. Komplicerat sånt där. Men jag ska klara en vecka till. Fast i morgon kväll ska jag äta godis :D  Bestämde det förra veckan när jag fick schema. Kör till 17 på kvällen och sen börjar jag inte förrän 16 dagen efter. Då ska jag mysa med mig själv och kolla på film och äta lite godis på kvällen. Björn kör natt så det blir alldeles ensam, bara jag o Nicco =)

Men nu ska jag dra till jobbet så Storviksbarnen kommer till skolan i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0