Garderobsrensning!

Det är vad jag ska pyssla med idag :D  Rensa ur och lägga i tre högar; en som ska läggas ut på Tradera, en som ska läggas i klädinsamling och en som bara ska slängas rakt av. Jag borde ju verkligen få jättemycket plats i garderoben sen =)  Det värsta är väl att jag inte vill göra mig av med nåt. Har väl en del som är för stort så där finns det väl ingen anledning att spara. Men partyklänningar jag egentligen vet att jag inte kommer använda men tänker att kanske, kanske nån gång... Har en jag älskar men faktiskt inte kommer våga använda igen tror jag, en tight tubklänning i spets som är superkort. Har bara haft den en gång. Den är köpt på Nelly.se och jag har aldrig sett nån annan ha en lika på krogen så bara därför är det ju lite kul att ha kvar också, utifall jag känner för att ha den... Hmm, det här kommer inte gå bra känner jag. Men va fan, NÅNTING ska jag väl lyckas göra mig av med iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0