Folksam

Igår fick jag iaf ett brev från Folksam till slut. Kanske aldrig skrev om det igår men jag fick en utbetalning från dem på 384:- som jag inte förstod varför jag fick. Har tidigare skickat in Niccos apotekskvitton eftersom jag får tillbaka upp till 3000:- på hans medicinkostnader under ett år. Tror det var ca 2400:- jag hade kommit upp i förra året. Fick då till svar att jag även måste komma upp i självrisken för veterinärvård under ett år. Så då skickade jag in kvitton för det. O fick 384:-, alltså långt ifrån den summa jag ska ha. Eftersom Folksam ALLTID krånglar, alltså varje gång hittills, när jag ska ha pengar från dem så blev jag lite orolig att de dömt ut vissa mediciner eller nåt. Sprang o kollade postlådan hur många gånger som helst igår för jag får alltid ett brev från dem vid utbetalningar. Posten e nog jävligt seg här ute förresten. Iaf, när jag öppnade brevet var det inte alls för mediciner, det var för att jag tydligen hade kommit upp i självrisken och lite över så jag fick tillbaka på veterinärvården. Inte helt fel =)  Men fortfarande så lär jag jävlas om hans mediciner. Skickade ett mail i natt till dem där jag vänligt påminde om att jag ville ha de pengarna också. Har inte fått nåt svar än och det skulle inte förvåna mig om de slarvat bort kvittona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0