Får 20 030:- lagom till semestern :D

Jajjemen, om inte Skatteverket får för sig att de ska granska mig så har jag mina 20 papp i mitten på juni :D  Eller ja, mer blir det ju eftersom jag gör reseavdrag också. Men så jävla underbart härligt :D  Skattade mindre förra året än året innan så jag har varit lite orolig för att jag kanske till och med skulle bli tvungen att betala i år. Men å andra sidan så gick jag ju ur svenska kyrkan förra året också. Men iaf, fan vad underbart! :D 

Så vad ska man göra för pengarna då... Kanske ska ha samma mål som alltid, att ta mig iväg till tandläkaren. Det har ju inte blivit av de senaste åren, men kanske, kanske i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0