Dagens I-landsproblem

När jag sitter i min soffa, på den högra sidan med fötterna på fotpallen. Då har inte jag nånstans att ställa tekoppen. Så nu står den på bordet och teet blir kallt. Skulle behöva ett sideboard, eller ett sidobord på ren svenska. Ett som tar extremt liten plats. Har väl ca 10-15cm tillgodo före väggen, skulle kunna flytta soffan mer åt vänster o kanske få ut 5 cm till. Skulle vara perfekt med nåt som kan vridas, typ som står på en platta med benet i kanten på plattan så den kan stå under soffan och sen en lite större platta upptill där jag kan ställa koppen. Åhh, skulle va så perfekt. Undrar om IKEA har nå sånt. Eller MIO kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0