Bara 11.552:- kvar

Då har jag kört in 60.000:- den här månaden vilket har varit mitt mål. Tyvärr hade det redan gått nån vecka när jag kom på det så har väl inte satsat helhjärtat ända från början. Jag har ca 48 timmar på mig att köra in den summan, då ska jag ligga på minst 241:- i timmen för att nå dit. Inte alls omöjligt. Fast ändå inte helt självklart. Man vet ju aldrig hur det blir med körningar. Det är ju dock löningshelg nu så det borde ju innebära hyfsat med körningar iaf. O om jag når det målet, då ska jag ta av mina undansatta pengar och gå ut o äta med Björn =)  Ett annat mål har varit att komma upp i en lön på 18.000:- efter skatt. Har ju en liten procentdel på det jag kör in och för att komma upp i den lönen ska jag köra in 12.720:-. Inte helt omöjligt det heller, inte så mycket mer ändå. Ska ha ett snitt på 265:- i timmen för att nå dit. Kommer ju köra dagpass nästa vecka o då vet man aldrig hur det blir. Kan vara riktigt kasst, speciellt om Sandvik har det lugnt.

Nä, men det ska bli intressant att se. O de e faktiskt kul att ha lite mål på jobbet. O inte bara sitta o flyta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0