Åhh, underbara Lagerhaus

Det är bara att inse, jag kommer bli ruinerad efter ett besök där. I mitt badrum har jag badankor som tema. Skulle jag inte ha om jag hade ett hus, då skulle jag vilja ha ett trivsamt, lugnt och harmoniskt badrum. Men nu är det rätt sunkigt med ful våtrumstapet och tråkigt golv så därför får det vara lekfullt där inne. Inte ens nån idé att göra det snyggt ens. O nu hittade jag ett duschdraperi med badankor, en badrumsmatta i form och mönster som en badanka + massa andra småankor. O så köksgrejer :D  Rosa skärbräda, muggar, disktrasor, rosa tårtfat. Ohh så många saker jag vill ha :D  Tur att det är billigt där. Men många billiga smågrejer blir ganska dyrt i slutänden.
Pratade nyss med Björne iaf, måndag den 29 ska vi försöka ta en tripp dit. Han trodde att han kanske var ledig då o jag får väl helt enkelt se till att jag är ledig.
Åhh, mysa mysa mysa i Borlänge :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har lagerhaus här med :D

2010-03-11 @ 22:35:15
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0