Skulle ju lägga in lite bilder från Turk...

Skulle ju lägga in lite bilder från Turkiet idag hade jag tänkt. O tro mig, lugnt har det varit! Men aldrig tillräckligt länge för att jag skulle hinna få till allt. Har iaf samlat ihop bilderna som ska in här, alltid något. O nu är jag på väg hem från jobbet. Riktigt trött. Hoppas bara på att det inte års alltför varmt i lägenheten när jag kommer hem, brukar vara det när solen varit framme. O btw, nu känns det nästan som om jag kommer gå till tandläkaren snart. Det börjar nog närma sig ett samtal dit. Vet inte hur många år jag sagt att jag ska fixa mina tänder för skattepengarna. Men NU ska jag verkligen. Två lagningar har lossnat och i höst är det åtta år sen jag var där. Det är dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0