Nyvaken

Undrar hur många inlägg jag har med den rubriken egentligen. Tar ju alltid upp datorn vid frukosten när jag har sovmorgon. Vilket iofs känns som evigheter sen! Antingen har jag haft sällskap av Björn på morgonen eller så har jag haft dagpass och slängt i mig frukosten samtidigt som jag klätt på mig typ.

Idag händer det inte mycket. Måste tydligen köra en snabbstädning av köket eftersom det kommer nån och ska rensa fläkten i morgon. Har fått ett pappar med väldigt tydliga instruktioner! INGET får stå i vägen, varken under, över eller bredvid. Jag MÅSTE tillhandahålla något att stå på så gubben når. Tur för honom att jag är kort och köpt en trappall till köket för att nå högsta hyllorna. Annars lär jag väl säga att är det så att han behöver något att stå på så borde han väl ha det med sig kanske? Jag bor i en liten etta utan stort kök, ingen köksgrupp med andra ord. Hade jag inte haft pallen hade jag inte haft nåt till honom. Tror jag ska komma fram till kunderna nån dag också och kräva att de tillhandahåller en bil om de ska åka nånstans. Eller inte ens OM, jag kräver både att de ska åka och tillhandahålla bilen. Jag har faktiskt inte bett om att få det rensat. Dessutom ska han komma på den väldigt exakta tiden 07:00 - 16:00! O ja, jag är faktiskt irriterad över att både behöva städa och att behöva vakna redan vid 7 ifall jag är en av de första.

O som sagt, jag är nyvaken. Vaknade kanske på lite fel sida =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0