Idag har jag varit riktigt aktiv faktiskt ...

Idag har jag varit riktigt aktiv faktiskt :) Vaknade 7 i morse, lämnade in Nicco på hos veterinären kl 7.30 för tandstensborttagning. Sen hem o åt frukost och kl 9 var jag ute i Jäderfors för lite ridning med Karin och Scotti :) Gick bra även om jag är riktigt kass på att slappna av i kroppen, så fick ont som 17 i vaderna eftersom jag spände dom. Efter det åkte jag iaf hem till Anna, fick se deras nya stall. Blir kanonbra det där, är bara pyttelite avundsjuk ;) Fick lite kaffe också. Sen åkte vi och hälsade på hennes lilla häst och hennes jättetjocka som ska få föl typ när som helst. Riktigt spännande! Sen hem igen, hämtade Nicco vid 14 ungefär. Börne kom förbi och drack lite kaffe på bron. Sen var det bara in i duschen för Lotta kom förbi o så åkte vi o köpte lite mat och satte oss på bryggan vid Hillesjön och åt. Därefter blev det en tur till agilitybanan och det tyckte Nicco var skitkul :) O nu ligger jag här i sängen och smäller myggor, dags att sova! O vänta på Börne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0