Svårt att slita mig

Är så mysigt och skönt att vara här ute. Ingen stress, bara ren avslappning. Har suttit lite på nätet, kollat i Hööks-katalogen, o lite i Ellos och Haléns också. Hittade konstigt nog rätt mycket i Haléns jag gillade men knappt nånting alls i Ellos. Jag som annars brukar beställa rätt mycket därifrån. Lika bra det förresten, lär nog skära ned på lite kostnader när Oliver kommer. Appropå honom. Jag är överlycklig men samtidigt vågar jag inte ta ut alltför mycket i förskott. Det kan ju vara så att han inte går igenom veterinärbesiktningen och då får jag helt enkelt fortsätta leta häst. Och det kommer kännas i hjärtat. För jag har verkligen fastnat för honom, han är urcharmig i sin personlighet. Mycket vilja och väldigt busig. Sen så är han underbar att rida, gillar hans sätt att röra sig och vi kommer nog ha skitkul ihop. OM han går igenom besiktningen. Fasiken vad nervöst det kommer vara att stå där och vänta på resultatet.

Men aja, nu måste jag nog åka hemåt. Björn skulle egentligen tagit in katterna men han fick körning till Göteborg på förmiddagen och eftersom jag ändå var i Sandviken tyckte jag att jag kunde ta in dom efter jobbet. O så kom jag ju på att jag kunde mellanlanda i stugan först. O här sitter jag fortfarande =)  Men nu så, hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0