Sovtrött!

Nej nu måste jag sova! Har iaf fått väldigt mycket gjort idag utan att stressa =)  Stolarna till balkongen är målade och det blev mycket, mycket bättre än jag trodde det skulle bli. Bara bordet kvar men det fixar jag nog i morgon, tror Lotta dyker förbi på kvällen och gör sista strykningen på sin hylla. Har även varit förbi både Granngården och Hööks. Lagt ytterligare 600:- på hästsaker. Vill nog inte ens räkna efter hur mycket Oliver har kostat hittills. Hittade iaf både balja til hagen och hink till boxen. Läderbalsam till tränset och en flaska flugmedel blev det. Och ett par ridskor! De som var så otroligt billiga, bara 169:- =)  Absolut inte världen snyggaste men de var väldigt sköna. Skulle egentligen vilja ha ett par jodhpurs men har inte hittat några jag trivs i. Tycker att de jag provat tryckt åt för mycket runt foten. Gillar inte de. I morgon blir det ett till besök på Granngården och köpa torv till boxen. Gjorde en försäkringsansökan på nätet idag, trodde det skulle bli klart direkt som det blir när man har hund men jag vad jag förstod så skulle de ringa upp. Blir väl att jag ringer själv till dem i morgon. Men sen är nog allt fixat.

Fredag blir en upptagen dag, Börne fyller 26 och lillebrorsan har sitt 25-årskalas. Jag tänkte fixa lite till Börne på lördag, men det blir fika med hans föräldrar och mormor på förmiddagen på fredag. Ska bli kul =)

O så lär jag ringa till den där tandläkarn i morgon också. Jag vill inte :( 

Måste fixa hyllplan på Rusta, glömde bort det idag när jag var iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0