Ska man inte slappna av och vara ledig när man har semester?

Nu kommer väl Lotta förbi snart sen ska jag direkt iväg och handla lite prylar till Oliver. Blir ett besök på IKEA för att inhandla fyra såna där stora blå kassar att hänga upp hösilaget i. Sen till Hööks, flugmedel, läderolja och två vattenhinkar. Sen till Granngården för att köpa torv. Eller åtminstone kolla hur stor bil jag måste ha för att få hem det =P  Rusta ska jag också till, lär köpa de där jäkla hyllplanen till köket nån gång. Pappa ska hjälpa till att kapa dem så det blir rätt och Börne hjälper förhoppningsvis till att skruva upp dem. Det kommer bli jäkligt bra när det blir klart. Jag får två nya hyllor bredvis spisen som ska vara för alla mina teer. Dessa kartonger och burkar och påsar står nu på diskbänken intryckat mellan diskstället och väggen, blir så där lagom blöta ibland. Det blir även en till hylla direkt innanför dörröppningen till vänster. Har en där nu men det ska bli två istället. Där kommer det bli plats för mina färska kryddor och lite mer luftigt mellan alla gryner och mjöl och sånt som står på varann nu. Så det blir nog bra det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0