Oliver kommer på söndag redan!

Jennie som äger honom ringde tidigare ikväll. Oliver skulle ju ha veterinärbesiktats på måndag men veterinären som skulle göra det ska tydligen bort på semester då. Så nu blir det på söndag istället. PÅ SÖNDAG!!! Om allt går som det ska så blir jag hästägare redan på söndag. Shit asså! Men jag har fixat allt, Karin kan följa med och hämta honom då, det är okej för Erica som äger stallet att han kommer en dag tidigare. Det är väl bara det att jag inte riktigt vet när jag ska hinna dit och fixa allt. Skulle behöva åka och köpa torv, fylla upp boxen. Fixa vattenhink till boxen och till hagen. Vad mer? Flugmedel! Ta med grejerna till stallet. Men när, torsdag kanske. Fan! Allt det här skulle jag göra på söndag! Fast egentligen är det bra, jag får en extra dag med honom innan jag börjar jobba. Det är bara det att min planering sprack lite =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0