Min första kväll själv på hur många veckor som helst =)

Nu är jag helt slut men jag har åtminstone fått en del saker gjorda idag. Kom hem igår redan från semestern pga. lite missöden med boendet natten till idag. Men skit samma, det var bara skönt. Fick en extra dag till att bara vara. OCH börja få till det här hemma. Oliver kommer på måndag och då vill jag ha allt sånt där som jag ska ta tag i nån dag, gjort! Det ska vara grundligt städat och allt ska vara tvättat. För jag vill inte ha sånt över mig nästa vecka, kommer ta väldigt mycket tid till honom och övrig tid vill jag bara njuta av att vara ledig =)  Hittills idag har jag gjort lite städning och diskning. Trodde jag diskade innan jag åkte men tydligen inte... Lotta kom förbi så vi målade lite, det lilla bordet jag fick av Björns föräldrar blev nästan färdigmålat. Eller det var färdigt tills jag tappade det i golvet så nu är det några hål som måste fyllas i. Efter att Lotta åkte knäppte jag kort på alla kläder och skor jag ska lägga ut på Tradera. Fan vad mycket det var. Fjorton par skor bland annat så nu är min skohylla nästan tom, endast två par kvar. Har ju haft ett tidningsställ till att högklackade skor i hallen. Får nog helt enkelt hitta en ny funktion till det nu. Ha alla böcker i kanske...

Nu är det dags att äta lite och sen får jag se om jag orkar lägga upp alla auktioner. Har börjat röja upp på min balkong också och det lär jag göra klart rätt så snart. Alla mina blommor därifrån står för tillfället i bilen efter att ha stått hos mamma o pappa när jag varit borta. Tänkte jag skulle vänta med att ställa ut dem eftersom jag ändå lär lägga en matta på balkongen nån gång, var ju ett perfekt tillfälle nu när blommorna inte står där ändå.

Aja, dags för mat först och främst. Ska gå ner fem kilo är det tänkt. Inget slutdatum på den bantningen, men det måste ske. Uppe i 73 kg nu efter alla resor och näringsbrister. Köpte förresten en ny våg i Ullared också. Hoppas på att den funkar. Min nuvarande kan hoppa lite hit o dit, ibland flera kilos skillnad och ibland några hekton. Alltså med bara några sekunders mellanrum. Känns inte helt som att man kan lite på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0