Jag har bestämt mig, alla ni som sagt att ...

bild0523 (MMS)

Jag har bestämt mig, alla ni som sagt att det inte var meningen när islänningen blev såld. Ni hade så rätt! Den här ponnyn, det är han som är den rätta :) Jag sa det redan till Björn när vi gick med honom en sväng för att känna på lite. Innan jag ens hade ridit honom. Det klickade direkt! I kroppen känns det som att vara kär, det pirrar o far och känns helt underbart. O ja, han var hur härlig som helst att rida också :D Så nu är det bara två stora om kvar. Karin ska följa med på onsdag och titta på honom, är hon godkänd hos henne så lägger jag handpenning då. Ska isf hämta hem honom i slutet på juli när jag o Björn varit iväg till Gbg. Det andra om, han måste gå igenom veterinärbesiktningen. Men sen, sen har jag världens goaste häst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0