Har lite svårt att sova. Ska träffa Bjö...

Har lite svårt att sova. Ska träffa Björns bror och hans tjej för första gången i morgon, känns nervöst av nån konstig anledning. Är helt avslappnad med hans föräldrar och tycker inte att det är nå jobbigt alls. Kanske är för att Andreas mer är i min ålder och jag inte riktigt vet vad jag ska prata om. O sen ska vi till Eskilstuna och sova i deras stuga där det för tillfället inte finns nån toalett! Och det kommer det inte att finnas när vi ska bo där heller. Hans pappa är där nu och skulle ha fixat det men ett rör skulle via vinden och där var det ett getingbo och det sket sig helt enkelt. Fredag till söndag är det hotell som gäller iaf, JAG LÄNGTAR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0