Här är några av mina shoppingfynd idag, tv...

bild0559 (MMS)

Här är några av mina shoppingfynd idag, två assietter och två djuptallrikar från Gefle Porslin i flytande blå vinranka. Blev jätteglad när jag hittade dem, har varit på väg att köpa djuptallrikarna via Tradera massor av gånger men har tyckt att de gått upp för mycket i pris varje gång. Men nu så :) Blev lite annan shopping också som jag visar i morgon. Glömde sladden till kameran hemma. Nu är vi iaf på Loka Brunn, ligger i sängen o slappnar av :) Så skönt att bara ta det lugnt och slippa höra massa ungar skrika hela tiden. O slippa sitta o huka i ett dragigt tält. Ska gå till restaurangen snart o äta :)


Kommentarer
Postat av: Hej!

Är du intresserad av att köpa en hel matservis i samma porslin som ovan? Jag har nog 40-50 delar. Det är allt från tallrikar, fat och kannor m.m.
Jag bor utanför Jönköping!

2013-09-21 @ 06:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0