Detta är vad jag gör nu, bara slappnar av ...

bild0524 (MMS)

Detta är vad jag gör nu, bara slappnar av :) Ska släppa in Björns föräldrars katter eftersom dom åkt bort idag så åkte förbi stugan när jag ändå var häråt. Så jävla skönt! O bara ta det lugnt ett tag, känns som att det var längesen. Det har snurrat så mycket häst i huvet o har träffat Björn jättemycket, o försökte hålla hyfsat fint hemma därimellan, o fick faktiskt ihop heltid i juni trots att jag tog ledigt 9 dagar. O allt det här känns i huvet. Sover väldigt lite nu för tiden också, typ 5-6 timmar per natt även när jag är ledig och kan sova längre. Kan inte påstå att jag mår dåligt direkt, jag är bara uppe i varv konstant typ. Men nu, nu slappar jag en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0