Trött

Känner mig rejält sliten och nere nu. Varit sjuk, för lite sömn och för lite mat. Vill häva ur mig alla jävla deppiga tankegångar men det är ju totalt värdelöst. Visst, jag sakna Björn och jag är absolut lite nojjig för vad han ska hitta på i Thailand. Men inte fan hjälper det att jag gräver ner mig i det. Speciellt inte nu, nu skulle jag kunna vara deppig över i princip vad som helst som är totalt betydelselöst. I morgon ska jag äta, massor! Precis hela tiden OCH peta i mig några vitaminpiller. Vilket jag borde göra varje dag men inte gjort på jag vet inte när. Konstigt att humöret dippar och minnet sviker!?!

När jag kommer hem från Lanzarothe ska jag skärpa till mig! Först o främst gå till tandläkaren, göra undersökning och sätta i en lagning som lossnade för några år sen. Tror jag har ett hål också =(  Sen blir det hälsocentralen och göra en rejäl kontroll av mina värden. Det känns inte bra i kroppen. Kommer inte ihåg saker, tappar bort ord och blir yr till o från. Orkar inte stå upp i duschen längre utan måste sitta. Var så en period förut också innan jag hade fått upp portionstorleken så jag fick i mig tillräckligt med näring och energi, men nu är jag alltså tillbaka där.

Nä, men helt ärligt så lär jag börja ta lite ansvar över mitt liv igen. O de börjar med maten, orkar ju inget varken psykiskt eller fysiskt när jag slarvar så här. 

O nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0