På jobbet

Sitter på jobbet med Niclas o Jerry. Jag o Nicklas sitter me våra laptops i knät o Jerry ser lite smått uttråkad ut, hihi =P  O de roliga e att Niclas e rosa o min e blå :D

Satt o tittade på hotell i Rom innan jag åkte till jobbet, asså, åhhh :D  Gud vad jag längtar nu! Förstår du, sitta vid Fontana di Trevi o äta italiensk glass, sitta på uteserveringar o dricka riktig latte, äta schysst pasta, åhhh :)  Bara mysa en massa. Har ju varit där förr så jag har absolut inget behov av att stressa runt o försöka se så mycket som möjligt. O Björn säger typ samma sak fast han inte varit där, vi ska bara njuta o ta de lugnt. Blir väl kanske nån turistbuss o åka runt o hoppa av o på o se lite. O jag älskar verkligen deras mat! Finns en pasta som jag inte kommer ihåg alls vad den hette, med en massa skaldjur o musslor i tomatsås, mmm så god =)  Längtar, längtar, LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0