Nyårsafton

Mitt nyårslöfte till mig själv är att göra 2010 till ett roligt år. Jag ska umgås med kompisar, resa, ha kul med Björn. Ska verkligen se till att inte bara jobba hela tiden. Ska planera resor och aktiviteter, ha saker att se fram emot. Har redan en bra början, åker utomlands med Lotta sista veckan i januari o de ska bli så jävla kul! Inge partande, bara ligga i en solstol på stranden med parasolldrink i handen =)  I mars-april åker jag o Björn till Rom o bara myser en weekend. Ska gå runt i stan o titta på sevärdheter, äta glass på trappan vid Fontana di Trevi, sitta på uteserveringar o äta god mat. Jag längtar så sjukt mycket! I sommar på semestern tar vi aygon och åker runt Sverige, först norrut eftersom jag alltid velat göra det, sen ner förbi Göteborg så jag får visa mina favoritställen Särö naturreservat och utsiktsplatsen där man ser ut över Mölndal. O så Liseberg förstås =P  O troligtvis förbi Smögen på vägen dit o Öland på vägen hem. Blir mestadels tältande på ställen efter vägen o så nån natt här o där på hotell.

O så kom jag på en sak idag, jag gillar mitt liv som det är nu =)  Jag trivs med folket jag har runt omkring mig, jag har en underbar pojkvän, fantastiska kompisar och jag trivs på jobbet. O jag älskar min lägenhet. Vad mer kan man önska, egentligen!?!

Här kommer lite bilder från igår:


Min nyårsklänning, tycker den e så sjukt snygg. Tror de va redan i september jag köpte den för jag blev så kär!




Sofie hade gjort jättefin nyårsdukning när vi kom =)




Nyårsbrudarna; jag, Sofie, Lotta och Johanna




Nakna kocken! =D




Underbara Uppblåsbara Barbara




Lotta gick lös ordentligt med tutan




Inne på krogen




EFTERFEST :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0