Min dag, en asbra dag :D

Slutade två i natt, åkte förbi Björn o hämtade upp honom o sen hem till mig. Va riktigt nervös i kroppen, svårt o förklara men grymt rastlös liksom. Åt en morotsomelett och tog ett par Citodon (bara fyra kvar nu!) o la mig o mös med Björn o Nicco i sängen. Blev hyfsat frustrerad över att det inte blev nån effekt av pillren men började ändå slappna av efter en stund. Vi låg o pratade massor, hela morgonen. Det var så otroligt underbart! Vi brukar väl iofs ligga o prata långt in på morgonen men på senaste tiden har det varit mycket jobbiga saker vi pratat om och många ggr ska den ena upp o jobba. Nu var vi inge stressade o låg o pratade en massa roligt som kommande resor o vad vi ska göra i sommar. O så ska vi ut o äta nånstans nu på söndag, antingen Texas Long Horn (dit vill Björn) eller Cinque Trattoria (dit vill jag). O de ska bli jättemysigt =) 

Sen när vi vaknar brukar jag vara rätt trött o lite småsur, absolut inte på nå puss- o kramhumör men idag hade jag kunnat ligga kvar i sängen hur länge som helst. Tyvärr hade vi bestämt att vi skulle åka in till stan för jag behövde fixa lite saker. O så skulle vi ta en fika, blev på att nytt fik mitt emot nian. Va på väg till andra Wayne´s o så såg vi det där, rätt mysigt ställe faktiskt =)  O så satt vi o pussades en massa. Haha, sällan =P  Sen va vi på Kvantum o så körde jag honom till jobbet, själv lyxar jag o e ledig =D 

O idag har jag gjort en massa som jag borde gjort för evigheter sen. Har städat hela badrummat, diskat o städat i köket, tvättat ALL tvätt o planterat om lite blommor o packat ner lite julsaker. Känner mig så duktig o de e så härligt o ha fått de gjort. OCH, jag betalade mina räkningar. Lite för sent helt klart men ändå. Hade räknat med att vara tvungen att skjuta fram nån räkning till om en vecka då jag får lön. Fick ju bara ut 9200:- sist eftersom jag varit sjukskriven o räkningarna var på mer än det plus att det varit jul o nyår. Tur man får dricks som taxichaufför säger jag! Men iaf, va in på kontot o hade fått 4400:- från Försäkringskassan, underbart :D  Hade räknat med att få 2900:- o dessutom få vänta bra länge till på dem. Såå skönt =)  Helt sjukt de där me pengar, ibland bara skiter det sig totalt o det går inte bra öht. Så känns det som att jag haft ett tag. O idag kom alla pengar på en gång istället. Först då försäkringskassan, sen öppnar jag hyreskuvertet, fått avdrag på 600:- eftersom jag valt att strunta i lite rust. Hade jag totalt glömt bort! O igår innan jag slutade körde jag en kund som va skyldig mig pengar sen tidigare, fick dem plus lite dricks eftersom han varit alldeles för full den gången o skämdes lite. Idag ringde Linda o berättade att en annan kund som blev skyldig mig sen i lördags hade varit in o betalat, sweet :D  Mest nöjd e jag väl eftersom jag retade upp mig rätt rejält på honom o gav honom bara till i morron på sig annars skulle jag polisanmäla. Nu slipper jag hela den grejen =) 

Så idag, just idag, är allt bra :D  Fått en massa gjort, myst o har bara bra känslor i kroppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0