Matproblem

Jag sitter på jobbet, började för två timmar sen. Åt ingen frukost. Åt soppa till lunch. Alltså lunch vid typ 11 sen sov, sen ingen frukost. Har störda mattider. Åt iofs sushi igår. O en macka i natt. Har två matlådor med mig, och fyra nyttiga mackor. Borde ätit för länge sen. Kan inte och vill inte. Fått nå jävla psyktankar, vägrar äta. Hur puckat som helst. Jag vet vad jag tänker, o jag vet hur idiotiskt det är. Har ätit extremt lite för att vara jag sen allt började i måndags morse. Straffar honom eller rättare sagt mig själv genom att inte äta. Tänker jag att jag ska äta så känner jag bara motstånd i hela kroppen. Här ska minsann inte ätas nåt, som om han bryr sig om det, för det är honom jag vill ge igen på även om jag fattar hur rubbat det är och att det inte funkar så på nåt sätt alls. Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0