Lanzarothe den 29 januari + Berra

Jajjemen! Dit ska jag :D  O Lotta också så klart =)  Fy fan va härligt det ska bli!

O appropå allt det andra, just nu sitter jag i hans soffa. Han står o lagar mat åt mig, förrätt, varmrätt o efterrätt =)  Börjar lukta riktigt gott =)  Jag har förlåtit honom. Faktiskt. Det har varit en sjukt jobbig vecka men jag känner mentalt att jag inte bryr mig längre. Jag är otroligt kär och jag tror jag skulle ångra mig om jag lämnade honom nu. Skulle nog fundera länge på om det verkligen var rätt beslut. Det är inte så ofta jag känner så här för en kille. Orkar inte ha den ångesten, speciellt inte när jag känner just nu att det inte va så farligt. Kan hända att jag ångrar mig sen men jag chansar hellre nu och vågar lita på honom än går och funderar på hur det kunde ha blivit.

Så Björn, vill du bli min pojkvän igen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0