Lanzarothe :D

Om fyra o en halv timme kommer Lotta o hämtar upp mig för att påbörja vår färd mot lovely Lanzarothe. Tror ni jag har packat än då, nepp! För jag har färgat håret =)  Lär ta o sätta fart nu, kommer garanterat glömma hälften. Men de gör inget, så länge jag inte gör som Berra o glömmer VISA-kortet på stranden så ;D  Stackarn! Verkligen synd om honom faktiskt. Bara för att jag hånar honom lite nu kommer jag säkert göra samma sak. Nä, nu e de fan dags att komma igång lite. Ska försöka mobilblogga därifrån men jag tvivlar på att det kommer fungera, inlägget jag skrev igår kom ju inte ens fram.

Aja, ha de så bra allihopa, de ska jag ha :D 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0