Jävla skitväder!...

22964856156dc6f91891a5a8eb7d3ae8.png

Jävla skitväder! O sen e jag till jobbet också, skulle börjat för en halvtimme sen o jag e inte där än. Sov för länge, duschade för länge o pussades med Björn för länge. O tvättade inte ens håret vilket jag verkligen borde ha gjort! Hade saltvattenspray i igår o sen gick vi till Martin på efterfest o på vägen dit snöade de så sprayen är som klister i håret nu. Har dragit ihop de i en tofs o hoppas på att de folk e fulla ikväll så de inte syns hur risigt det är. O så va jag ju tvungen o åka till Brynäs o hämta min bil o sen ner till växeln o hämta Björn eftersom han kört mig med taxin som han skulle lämna där. Nu e jag i viken iaf, äntligen! Bakis är jag också :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0