Gråter :'(

Nu har jag iaf gjort absolut allt jag kan. Vad som än händer kommer jag inte ångra nånting. Möjligtvis att jag gav honom för många chanser men hellre det än ångra att jag inte gjorde tillräckligt och gå o fundera på vad som kunde ha hänt.

Nu har jag hela historien klart för mig och jag förlåter honom, jag förstår varför han gjorde som han gjorde. Hade vi bara varit kompisar hade allt kunnat gå tillbaka till normalt igen. Men nu va han den kille jag älskade, som jag kände att jag skulle kunna vara med resten av livet. Som passade mig så jävla perfekt, en riktig Johan-kille. O då går det inte. Man kan inte svika den man älskar så som han gjorde.

Igår skakade jag av ilska större delen av dagen. Funderade på varför jag inte grät mer än jag gjorde. Idag gråter jag. Eller rättare sagt nu sen jag kom hem gråter jag. Tårarna bara sprutar och jag skakar. Skulle bara vilja glömma att han finns.

Det här är två av de värsta dagarna i mitt liv, har aldrig blivit så sviken av en kille nånsin. Skulle ha träffat Lotta och bokat utlandsresa senare idag, orkar inte. Klarar inte av det. Ska kolla med mamma om hon kan hämta Nicco efter jobbet. Skulle verkligen behöva en dag då jag bara får ligga i sängen hela dagen o sova o gråta. Bearbeta honom.

Saknar honom så sjukt mycket, den Björn han va före igår. Min Björn. Inte den han är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0