Gråter igen...

Varför ska det vara så jävla svårt?!? Ena delen av mig vill bara ha honom, här! Nu! Älskar honom så sjukt mycket, hans leende, hans blick, allt med honom. Vill ligga i hans famn o låta honom pilla med mitt hår och kyssa mig. Den andra delen av mig får ont i magen bara av att tänka på honom. Känns som jag ska kräkas när jag tänker på att bli ett par igen, vill inte ha nåt med idioten att göra överhuvudtaget!

Nu ska jag ta mina två sista Citodon och gå o lägga mig o sova. Förhoppningsvis tänker jag klarare när kroppen o huvudet är lite utvilade. Det antal timmar jag sovit de senaste 3-4 dygnen går nog o räkna på båda händernas fingrar. Måste börja äta i morgon också, annars kommer det aldrig bli bra.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att må bättre snart, tro mig :)

2010-01-14 @ 21:58:47
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0