Btw

Har deppshoppat idag, ohh så skönt de va =)  Blev lite av varje, bl.a. en väska som jag kollat på hur länge som helst. Har dock inte tyckt att den varit tillräckligt snygg för att betala 399:- för. O ja, jag vet. De e fan inte dyrt egentligen, men ändå. Idag gick jag in på Åhléns o den va nedsatt till 179:-, jippie :D  Sen gick jag till kassan o då va de tydligen halva reapriset, så 89,50:- betalade jag :D :D :D  Förutom de har jag shoppat två vita linnen på H&M, har typ hur många såna som helst men alla e för stora nu. Älskar såna vanliga, typ lite sportig modell. Hittade även ett halsband på rea, med lång guldkedja. Så det ska jag plocka isär o sätta fast på mina skor. Kedjan lossnade ju sist jag hade dem. O så har jag shoppat tio par trosor, i massa olika färger o mönster :D  Både totalt oseriösa urflippade och söta, o några lite småsexiga =P 

Klippt mig har jag gjort också, ser lite rockigare ut nu. O blev av med mina slitna toppar =)  Hade tänkt färga ikväll men hamnade hos Lotta på tacos o va lite för trött när jag kom hem. Får bli på torsdag istället, känns som att jag skjuter fram allt till på torsdag. O kl 04:00 på fredag åker jag o Lotta hemifrån, hur fan ska jag palla det!?! Då har jag ju för fasiken inte somnat ens =(

Nä, nu ska jag prova mina tio par trosor =)  Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0