Bilder från 2009!

Här kommer lite blandade bra och inte lika så bra bilder från i år, vissa ligger säkert ute redan.




Tessan o jag när pappa fyller 50




Mormor o Emelie när pappa fyller 50




Farmor tyckte att ungdomarna, dvs. ovanstående, var lite högljudda




Så här turkos va min vägg förut...




... o så här lila o fin blev den sen =)




Brudarna på g i Årsunda




Längtar så sjukt till sommaren när jag ser denna bild!




Min söta Nicco när han är nyrakad




Jag, Lotta o aygon på äventyr i Sthlm




God mat på Hurry Curry




En sån trapp vill jag ha till mitt hus!




O en sån bil o husvagn på uppfarten =P




Underbara Yasuragi, hit vill jag åka igen!




De e jobbigt o va tjej, 1,5 timme tar det att locka håret så där!




O höga klackar så man får skavsår måste man ha också




Så ser jag ut på jobbet, här hade jag sjukt tråkigt på väg hem från Örebro




USCH!!!




USCH2!!!




Taxichaufförer som vet hur man festar ORDENTLIGT!




Vissa blev kidnappade :D




Stackars lilla Sthlms-Kotten




Nicco sover i båten när jag o Lotta metar




Inte bara jag som tatuerat in Micke på kroppen, o den här sitter dessutom på en heterosexuell kille ;)




Schnyggo!




Jag o Lotta plockade svamp




Min lillebror är inte alltid så där jättesnygg




Den underbara Kalle




Inte så där skitsnyggt med sjukhuskläder!




Min vovve tycker om att bädda ner sig, denna gång bland mina nytvättade kläder!




Så här brukar han ligga i soffan =)




Magen när den svullnat upp och bildat massa vätska under huden, blev till o med värre än så här!




Julklappsbyte hos Lotta på Lucia




Lägsta vikten hittills, december -09




Lillebror Rasmus på julafton med Rocco i knät




Liam o jultomten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0