Äter gröt

Så ja, jag har börjat bra iaf =)  Fått i mig vitamintabletten har jag också. Så de rullar väl på iaf. Trodde jag skulle sova bättre i natt men icke. Legat o vridit mig o svettats o frysit. Vaknat alldeles för mycket. Tänkt massor på Björn. Just nu skulle jag gissa på att han sitter på flygplatsen i Köpenhamn o väntar på flyget till Bangkok. Fick ett mess tidigare som jag tänkte svara på när jag åt frukost o istället sitter jag här o skriver. Känner att jag måste vakna till först, vill bara låta positiv när jag skriver till honom.
Ringt till veterinären har jag gjort också. Tror Nicco har fått nå svamp eller liknande mellan trampdynorna. Stackarn! Fick iaf tid i morgon kl 11, helt perfekt. Då hinner jag allt annat jag ska göra efteråt också. Ska faktiskt klippa mig på kvällen, min årliga klippning =)  Helt sjukt att det inte blir oftare än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0