Uttråkad o dumping!

Sitter på jobbet o har inte haft en körning på typ tre timmar nu. Tror jag blir tokig. Skulle lätt vilja åka hem o skita i det här men förra månaden lyckades jag maska bort ca 15 timmar för att jag kom sent o åkte hem innan jag slutade. De e ändå typ minst en tusenlapp i rena pengar jag förlorar så lär sluta med det där. Nu e de bara en timme kvar, den tiden ska jag väl ändå lyckas stå ut.

O dumping har jag. Hjärtat rusar iväg totalt. Men inga krypningar i kroppen än, o ingen hyperventilering. Lyckas hålla ögonen öppna också. Var på affären efter förra körningen o blev grymt sugen på nåt o äta, gick runt o kikade o till slut blev det Findus Pasta Alfredo. Gott? Nej. Resulterade bara i en helt onödig dumping. Varför lär jag mig aldrig?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0