Under ytan

Har varit lite dålig på att blogga nu ett tag, mår inte så där jättebra. Skulle nog egentligen behöva skriva av mig om allt, alla känslor som rusar i kroppen men jag orkar inte med att folk vet allt.

Men jag mår inte bra. Så jag är ledsen att jag inte orkar svara i telefon eller träffas. Orkar inte spela glad och orkar inte prata om allt som snurrar i huvet. Jag kommer upp igen nån dag, lovar!

Skulle helst vilja ha en veckas semester och bara vara hemma och tänka, få lite ordning på allt. Istället så har jag jobbat alla dagar utom två sen jag kom hem från Lanzarote, o då jag var ledig hade jag fullt upp. Så har inte haft en lugn stund sen före resan. O jag behöver få vara ifred ibland. Skulle säkert kunna ta ledigt nån dag nästa vecka men jag vill ju tjäna pengar också. Eller rättare sagt, jag behöver tjäna pengar. Räknade ut att förra månaden lyckades jag ju maska bort en tusenlapp plus att jag va hemma från jobbet o hade två karensdagar på långa pass. Med andra ord, jag hade kunnat få ut 3.000:- mer den här lönen än jag fick. O de hade verkligen inte varit fel! Så den här månaden har jag lovat mig själv att jobba allt jag kan, va ju dessutom ledig första veckan. Asså, jag kan ju knappast påstå att jag har problem med pengar, för det har jag inte. Det är bara det att jag vet hur mycket jag blåste på semestern förra året. O kul hade jag =)  Därför lär jag spara till den här sommaren då jag dessutom förhoppningsvis ska göra lite mer kostsamma saker. Blir ju troligtvis en vecka i Alanya, en roadtrip genom Sverige. O dessutom så ska jag på Pink när hon spelar på Ullevi i Gbg med Takida som förband :D  Det ser jag verkligen fram emot. Både Pink o Takida är några av väldigt få artister som jag kan påstå att jag verkligen gillar. Annars är det mest enstaka låtar. Rihanna och Beyoncé gillar jag också.

O så älskar jag ju att shoppa, vet att jag gör av med alldeles för mycket pengar på det men det är ju så kul, jag kan inte låta bli :D  Va inne på Ginas hemsida nyss o hittade nedanstående, hur snygg skulle den inte vara med ett par mörka jeans och ett vitt ribbat linne under. O höga klackar :)  Tur jag fick presentkort på Gina i julas av mamma o pappa, så jag kan ju faktiskt shoppa där utan att spräcka budgeten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0