Ny lägenhet?

Jag går ju alltid o pratar om att jag vill ha en uteplats men tycker liksom att jag trivs så bra i den lägenhet jag har nu. Dessutom har jag en väldigt billig hyra, bara 2100:-. Men faktiskt, nån tusenlapp till i månaden har jag råd med, o de skulle va så jävla värt det om jag hade en liten altan att sitta o sola på. O ha blommor och olika grönsaksplantor. Då skulle jag må bra =)  I samma hus som mig fast under finns det två lägenheter i markplan. Har tidigare tänkt att det iaf inte är nån chans att nån av dem flyttar men OM nån av dom skulle det så vet ju inte ens HSB att jag vill ha en sån lägenhet. Så idag skickade jag in en intresseanmälan på mitt hus, o även på några hus nedanför Hillevägen där det också finns lägenheter med uteplats och på de små radhusen i Strömsbro. Får jag ett erbjudande kan jag ju alltid tacka nej, eller hur. Behöver inte ta den men nu har jag en chans iaf. Fast jag är inte ett dugg jävla sugen på att flytta, min lilla etta är ju precis som jag vill ha den. Har fått riktigt bra ordning trots att den bara är på 29 kvadrat. Så vi får se... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0