Terapishopping

Sitter på HM's onlineshop o tittar lite. Fast faktiskt bara på rean, så lite duktig e jag iaf ;)  Hittade en kofta jag va sugen på förut som va nedsatt till 79:- nu. Så en sån får det nog bli. Jag som absolut inte ska shoppa eftersom jag kommer ha lite utgifter framöver. Ska beställa tid till tandläkaren i morgon :(  O så ska jag ju försöka spara lite till sommaren, har en del aktiviteter planerade. Alanya i maj/juni och sen en roadtrip runt Sverige i juli/augusti. Iofs så borde jag väl få tillbaka lite pengar på skatten också, det brukar jag få. O går det bra på rättegången så är jag 15.000:- rikare. Fast jag tror inte alls att det är så det kommer att sluta, finns inga bevis. Men, men. Åklagaren har ju dragit det till rättegång iaf så nån chans finns det väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0