Står ute...

0db8ee48f95277ba2e97d8089e7b1293.png

Står ute i Myre o väntar in tiden. Ska köra skolbarn ute i Storvik. Kan inte fatta att jag e vaken ens. E första dagpasset på tre månader, känns skönt :) Önskar jag hade sovit lite bättre i natt, somnade efter att ha dumpat ner mig på risi frutti o kanelbulle. Så sov rätt oroligt. Fattar inte varför jag har sånt jäkla sug efter kanel hela tiden. Lär ju knappast gå ner nå i vikt så som jag äter nu. Fast har faktiskt lyckats gå ner ett av de två kilo jag gick upp i Lanzarote. Men jag vägde redan då ett kilo för mycket så har ändå två att gå ner nu. Jag äter iaf nyttigt varannan timme så det har jag lyckats få till iaf, nu är det bara sockersuget som ska arbetas bort. Fick igång de när jag va utomlands o de va efterrätter till ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0