Sitter på...

0-3f942135bbc11c95de7e919e07ad9843.png

Sitter på jobbet o läser lite. Pratade med Björn nyss o de börjar verkligen kännas som vanligt igen. Skönt! Tog en sväng förbi honom när jag hamnade i Gävle för en stund sen också. Fick lite kaffe :) O så har jag pratat med Tord, fick schema för den här veckan. Blev precis som jag ville ha det :) Ska nog bli en helt okej lön nästa månad trots att jag var ledig förra veckan. Tänkte jobba en helg extra så får jag full lön iaf. Ska rycka upp mig när det gäller ekonomin nu, måste börja spara pengar. Eller rättare sagt, sluta slösa bort pengar på kläder o fika. Får lön på onsdag, rätt kass eftersom jag va sjuk förra månaden och dessutom åkte iväg. Teoretiskt borde jag ändå kunna lägga undan nån tusenlapp. Teoretiskt ja. O på måndag ska vi på visning på ett radhus :) O nej, vi ska inte flytta ihop! Jag e bara väldigt nyfiken på hur de där ser ut inuti o nu får jag chansen att åka o titta :) O Björn e så snäll så han följer med o gör mig sällskap :) Mackmyravägen 36 G ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0