Oväntat att...

0-13fcab6bb3969b4511c104462897788b.png

Oväntat att det skulle bli en latte idag :p Ska jag va ärlig blev den en kanelbulle också :) Har en massa funderingar så här nu när jag kommit hem från Lanzarote, hade jag inte räknat alls med. Men jag e inte helt nöjd med mitt liv som det är, insåg jag idag. Kom liksom bort från alla mina vanor o rutiner o jag vill ha det så längre, alldeles för styrd o gör samma saker hela tiden. Måste få bort lite krav från min vardag, är expert på att planera en massa men lär fan sluta med det o bli lite mer impulsiv. Vill ut o röra mig mer, träffa folk o få lite intryck. Kommer garanterat ett längre inlägg om detta när jag har datorn, nu e de från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0