Matdagbok 100222

05.15: ICA's flerkornsbröd med två skivor kalkon och två ringar röd paprika.
08.30: ICA's flerkornsbröd med två skivor kalkon och två ringar röd paprika.
10.30: ICA's flerkornsbröd med två skivor kalkon och två ringar röd paprika.
12.30: 1 dl råris, 1 dl gröna ärtor, 2 köttfärsbiffar.
15.20: ICA's flerkornsbröd med två skivor kalkon och två ringar röd paprika.
18.00: Latte. 1 dl vit pennepasta, 0,5 dl kyckling.
21.00: 4 dl Minestronesoppa. 4 skivor olivbröd med smör.

Bra så länge jag jobbade. Va helt slut när jag kom hem o åt pasta på café. O sen blev det soppa. Men jag lyckades grunda väldigt bra under dagen med flerkornsbrödet som var jättemättande! Brukar annars ha problem med sötsug under kvällen eftersom jag ofta äter för lite under dagen. Idag va jag bara sugen på soppa. O visst låter det mycket med 4 skivor bröd, men det är väldigt tunna skivor som dessutom består mer av stora hål än bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0