Matdagbok 100218

15.00: Gröt på 0,5 dl havregryn, 0,5 dl rågflingor, 0,5 dl dinkelflingor, 0,5 tsk psylliumfrön. 1 msk lågkalori äppelmos.
17.20: Sallad med ca 1,5 dl räkor, 1 dl vit penne, 1/4 avokado, 1 msk dressing. 0,5 dl lax
19.45: Frökuse med smör och två skivor kalkon.
21.50: 1 dl köttfärslimpa, 2 potatisar, 1 dl gröna ärtor, 0,5 dl sås. 1 negerboll.
23.50: 1 dl leverbiffar, 2 dl krossade tomater. 1 negerboll.
01.50: Frökuse med smör och två skivor kalkon.
04.00: Frökuse med smör och två skivor kalkon.
06.00: Frökuse med smör och två skivor kalkon.

Negerbollarna var inte bra, inte alls. Speciellt inte eftersom jag försöker få bukt med mitt sockerberoende som triggades igång på Lanzarote. Efterrätter till allt, till o med fukosten! Det positiva var iaf att jag åt negerbollarna efter maten så blodsockret chockhöjdes inte på samma sätt som det skulle ha gjort annars. O dessutom så sa jag nej när jag va hos Lotta o hon frågade om jag ville ha. Det var duktigt av mig. Sen skickade hon med fem stycken som jag skulle ge till Fred. Men han jobbade ju inte, så egentligen är allt Freds fel! Som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0