Matdagbok 100217

14.00: Schulstads fullkornssmörgås med smör och två skivor kalkon, 1/6 pizza
15.20: Stor latte från Statoil  
16.00: Schulstads fullkornssmörgås med smör och två skivor kalkon
18.00: 1 dl råris, 1 dl gröna ärtor, 2 små köttfärsbiffar
20.00: Schulstads fullkornssmörgås med smör och två skivor kalkon
22.10: Frökuse med smör och två skivor kalkon
00.15: 1 dl råris, 1 dl wokgrönsaker, 1/2 kycklingfilé
02.00: Schulstads fullkornssmörgås med smör och två skivor kalkon
04.00: Frökuse med smör och två skivor kalkon

Håller mattiderna hyfsat men latten med fet mjölk påverkade så klart blodsockret mellan målen. Jag försöker att äta varannan timme. Med mitt jobb så går det ju så klart inte alltid men jag brukar för det mesta få till det. Många säger att man ska äta regelbundet och hålla sig till samma tider varje dag så vet kroppen när den ska sätta in förbränningen, men det går inte alls för mig eftersom jag jobbar så totalt olika tider från dag till dag. Jag tror dock att min kropp lärt sig att förbränna varannan timme istället. När jag har skött mig nån dag så blir jag hungrig när det börjar närma sig två timmar sen förra målet.

O shit vad mackor jag käkar! Måste komma på bättre mellanmål, lär gå tillbaka o se om jag har nån gammal matdagbok nånstans. Vet att jag åt bättre mellanmål än så förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0