Livsglädjen har återkommit =)

Idag har jag haft energi igen =)  Trots dålig sömn, vände dygnet när jag var på Lanzarote och gick upp 7-8 varje morgon. Så nu när jag är tillbaka sitter det i, sover oroligt på förmiddagarna. Dessutom väckte Nicco mig i morse också, jäkla skithund! Han e faktiskt jätteduktig och krafsar på dörren när han behöver gå ut. Hur hårt jag än sover så vaknar jag direkt när jag hör hans klor mot dörren. Så när han krafsade i morse så flög ju upp direkt, på med kläder o glasögon, trodde ju så klart han va dålig i magen o behövde ut. Men nä då, hundjäkeln går bara o nosar o slickar på snödrivorna. Måste va nån löptik i närheten.

Men iaf, jag är mig själv igen =)  Hade trots sömnproblemen världens underbaraste morgon. Va o hämtade Björn efter jobbet igår o så sov han över. De gånger jag vaknade under morgonen så låg han där bredvid mig o bara såg totalt underbar ut. Så där så man inte kan låta bli att kura in sig o ge honom en puss. Vi som aldrig sover tätt intill, låg sked och slumrade lite. Så otroligt mysigt. Allt kändes rätt igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0