Idag

Först till Willys o köpa ett par aloe vera, Lotta sa att de hade för 20:- där o jag blev helt kär i dem på Lanzarote. Köpte en rätt stor till Björn men fick inte plats med en till till mig. Så de får bli ett par svenska stackare istället. Ska komma ihåg att de inte ska stå i blåst bara =P  Haha, så stod det på kartongen på den jag köpte där nere. Ändå växte det planterade aloe på flera ställen längs vägarna o de blåste verkligen som fan där nere :D  Jag har iaf lagt in alla kort på datorn nu, 345 stycken!!! Jobbar ju natt så ska lägga in några på facebook ikväll och några här. Ska ju träffa Lotta o få hennes kort också =)  O så ska jag förbi Gina här i stan o se om blazern finns där. Annars får jag väl åka till Valbo i morgon o kolla där. Ska ändå dit o lämna tillbaka ett par jeans jag köpte i måndags. Orkade inte dra av stövlar o jeans där så köpte dem o chansade. O de passade o va rätt snygga men jag gillade ändå inte riktigt =/  Ska försöka få till en liten dejt med Björn också, vi firar ju fyra månader idag. Känns som mycket längre. O jag hoppas det är riktigt lugnt på taxi (han jobbar ju egentligen) så jag kan få med honom o titta på Gina, vill gärna ha hans utlåtande också. O så kanske jag kan få med honom på caféet som ligger bredvid också =P

O nu e gröten uppäten o jag ska dra på mig lite kläder o traska ut med hunden. Hoppas inte mamma o pappa blir alltför ledsna över att han kommer lite tidigare än planerat idag, tänkte han skulle slipppa sitta i bilen o frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0